- O ALUMNADO DE 2º DE PRIMARIA, PLANTA LENTELLAS:
Indicóuselle
como facelo e que fixeran unha descrición durante unha semana dos cambios que
ían observando.
Despois
envióuselles unha secuencia de fotografías para que identificaran mediante a
súa descrición as diferentes partes dunha planta (raíz, talo e follas).
A
partir de ahí traballouse curricularmente todo o referido a estes seres vivos.
Unha vez que foron grandes as lentellas pasáronas á terra e responsabilizáronse
do seu coidado.
- TRABALLOS DO ALUMNADO DE 4º DE PRIMARIA:
- Cortar unha laranxa pola metade.
- Facer uns buratiños nos extremos.
- Pasar unha corda polos buratos.
- Encher con comida para paxaros.
- Colgar no exterior.
Outras das actividades das que quixeron deixar constancia o alumnado de 4º de Primaria, foron os cadernos de campo sobre árbores, plantas..., e dar resposta á pregunta: "medra unha planta sen luz?", seguindo o método científico.
- O ALUMNADO DE 5º DE PRIMARIA, FAI UNHA PLANTACIÓN:



